fredag 27 juni 2008

MySpace uppdaterat med konsertbilder

Nu har jag äntligen kunnat lägga upp min blogg om John Mayer konserten på MySpace. Jag skrev den två gånger men den raderades så jag har varit jävligt irriterad. Idag skrev jag allt i Word så att jag säkert skulle ha det så jag slapp skriva om fler gånger. Som tur var funkade det denna gången men jag vet inte om det blev så bra skrivet. Inte alls så bra som första i alla fall men det är ju försvunnet.
Nu kan jag tydligen inte länka dit för det verkar vara något problem med min sida. Jag kan logga in och så men startsidan funkar inte. Förhoppningsvis gör den det snart igen och då kan ni läsa och även kolla på ett par bilder från konserten.
Länken har ni här i kolumnen längst till höger bland länkar som är värda att besöka.

Inga kommentarer: