torsdag 19 juni 2008

JM konsert i Köpenhamn imorgon!!

Imorgon är det den stora dagen. Äntligen!! Jag trodde nästan inte att John skulle återvända hit men imorgon gör han alltså det. Hoppas nu vi hittar lättare till stället än när vi letade efter det. Hahaha!!
John Mayer är så sjukt bra live. Hans ansiktsuttryck är to die for! Hoppas jag får se dem på riktigt nära håll. Jag vill ha minst lika bra plats som förra gången jag såg honom.
Hoppas min syster också gillar honom live. Nu kanske hon kan börja gilla honom ännu mer. Fast hon lär väl aldrig bli så galen i honom som jag är.
Hans musik är mitt liv och han är min gud.
Det kommer bli den bästa Midsommarafton i mitt liv! Att få fira den med John är miljoner gånger bättre än med sill och nubbe ^_^
Vem vet? Man kanske träffar någon läsare där ;) Men jag tror knappast man är igenkännlig. Jag hoppas i alla fall att alla som ska dit kommer ha det kul, men ja.... Det är väl klart! Haha!!

Inga kommentarer: