söndag 4 maj 2008

Love for a child - nytt från Mraz

Nu är jag jättetrött men jag måste bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Jag var precis inne på mitt myspace och kollade lite. Sedan gick jag in på Jason Mraz sida för jag skulle kolla vilken datum det var han kommer till Köpenhamn eftersom min syster vill gå och se honom (kom inte ihåg fall det var juni eller juli). Jag märkte att han hade en ny låt uppe. Jag blev kär direkt! Musiken är så känslofylld och äkta. Den är jättefin! Nu längtar jag till han släpper sitt nya album.
Men jag gillar inte hans nya version av "I'm yours". Det känns nästan som sell-out... Men nu räddades det lite av den här nya låten ;)
Vill ni lyssna får ni kolla på http://www.myspace.com/jasonmraz
Säg gärna vad ni tycker om låten. Är den jättebra eller tycker ni kanske den är tråkig?

*edit*

Jason har tagit bort låten från sitt MySpace så här är en länk till en video som ett fan spelat in på en konsert där han sjunger just den låten: http://youtube.com/watch?v=Jnplz7iID4k

2 kommentarer:

niffin sa...

Heter låten "Love for a child"? Den fanns inte där... :(

Stookiglia sa...

Ja, det gör den.
Jag kollade nu och den är borttagen :( Dumma Jason! Jag hade den som profillåt också...