söndag 18 maj 2008

Gavin Rossdale's nya musikvideo

Jag visste att Gwen Stefani's make var musiker men jag kommer inte ihåg några låtar av Bush. Jag gillade väl inte dem antar jag. Nu har i alla fall Gavin Rossdale släppt sin första låt som solo artist så nu vet jag hur han låter. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker. Å ena sidan gillar jag den, å andra sidan är den tråkig. Jag får väl se vad jag tycker om ett tag. Den kan växa, bli sämre, eller vara samma som nu. Vad tycker ni om den?

Låten heter "Love remains the same".

Gwen sjunger på en låt på kommande albumet. Det ska bli kul att få höra hur den låter. Hur kan jag ha missat det? Haha!! Jag antar att jag inte är lika intresserad av bara Gwen nyheter när det finns No Doubt nyheter. Jag längtar så till de släpper sin nya platta.

Inga kommentarer: