måndag 31 maj 2010

Konserten ikväll är inställd

Nu skulle jag varit på väg till Danmark. Trots alla motgångar skulle jag vara på väg till min besvarade kärlek; John Mayers musik. Men en halvtimme innan jag skulle åka kollade jag på internet. Jag såg inte vad jag hade väntat mig. Där stod att konserten ikväll är inställd för John har blivit sjuk. Fy vad tråkigt alltså! Efter alla problem så kunde jag ju ändå till konserten och så ska den vara inställd. Det orättvisa är att den extra konserten som blev tillagd efter var föra. Så de som inte var lika snabba fick gå på sin konsert igår. Det är så orättvist!!
Men sjukdom kan ingen rå över. Jag hoppas bara att John bokar ett nytt konsertdatum så man kan få se honom ändå. Jag får offra en till arbetsdag, men om jag få se honom är det självklart värt det.

Någon mer som skulle sett honom ikväll? Kom hit och beklaga dig så kan vi sörja tillsammans ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

den 31 första var extra konserten, inte den igår. ledsen men du har fått fel information. den 30 var som sagt orginalet, såldes slut på 10 minuter och då bokade de in en ytterligare dagen efter. det är ju dessutom ologiskt att lägga till en konsert tidigare än den redan planerade. synd att du missar konserten!

Stookiglia sa...

Nej. Den extra insatta lades bara tidigare än den som var bestämd tidigare. Jag vet att det är så för konserten den 30:e fanns inte när jag beställde mina biljetter. Den 31:e var då det enda datumet. Eftersom den blev slutsåld la de till en extra som då råkade bli dagen innan, därav missförståndet. Hur skulle jag annars kunna få biljetter till en konsert som isåfall inte hade funnits ännu? Plus att jag känner en som var på den igår och hon vet att det var den extra insatta. Så i detta fallet är det du som har fel.

Anonym sa...

Jag håller med. 31a var originalkonserten. Jag köpte mina biljetter i december, långt innan extrakonserten hade annonserats ut. Så trist att det inte blev nåt bara, jag är också jättebesviken.. :/

Stookiglia sa...

Tack.
Vi får hålla alla tummar för att han kommer tillbaka så vi kan få se honom.

Anonym sa...

Var på "extrakonserten". Den var så sannslöst bra! Det var första gången någonsin som han blev inklappad 2 gånger... Stackars dig.

Stookiglia sa...

Jag hörde det. Vad kul att du fick uppleva det :)