söndag 26 juli 2009

24 finds me

Min dag lider nu mot sitt slut. Trots att jag har blivit ett år äldre har det ändå varit en bra dag. Jag har faktiskt inte tänkt på åldern alltför mycket. Dagen ska firas även imorgon av några som inte kunde komma på själva födelsedagen.

Tack för alla fina presenter! Jag blev så glad för allt jag fick :)
Kanske att jag kommande vecka kommer lägga upp ett foto på det jag fick och bifoga de fina manipulationerna på mig och John Mayer jag blev så glad över att få. Vi får se hur det blir. Men hur som helst, taaaaack!!!

P.S. Kom nu ihåg att ni har exakt ett år på er att få hit John Mayer till mig. Nästa år blir jag 25 och om ni inte slår ihop era kloka hjärnor och får hit honom så har jag bestämt mig för att aldrig bli ett år äldre än 24, hur många år som än passerar. Jag behöver John för att klara av min ålderskris. Så det så. D.S.

2 kommentarer:

niffin sa...

Tjugofyra är en bra ålder - allt kan hända, vet du. ;)

(Dhis is rädher spooki, Stooki. :D Jag tänkte på det där med JM & dig häromdagen. Det borde finnas ett sätt. Det borde det!)

Stookiglia sa...

Vi får väl se ;)

Hihi! Jasså? Ja, jag tycker ju det. Jag tror jag är ett av de mest trogna svenska fansen. Innan var det ju ingen som visste vem han var.
Plus att jag ibland verkar fatta vad han menar mer än andra fans. Haha!