fredag 9 oktober 2009

4 svar

För ett tag sedan blev jag utmanad av Anna. Nu är det väl dags att jag antar den :P

Fyra jobb/praktiker som jag haft i livet:
1. Cafébiträde
2. Cirkelledare
3. Ljus och ljud tekniker
4. Affärsbiträde

Fyra filmer som jag kan se om & om igen:
1. A Walk to Remember
2. The Phantom of The Opera
3. Busungarna
4. Stolthet och Fördom (BBC serien från 1995, för den kan räknas som en film)

Fyra platser som jag bott på:
1. Hemma
2. -ll-
3. -ll-
4. -ll-

Fyra tv-serier som jag gillar att se på:
1. Dark Angel
2. Robin Hood
3. NCIS
4. Renford Rejects

Fyra platser jag varit på semester:
1. Mallorca
2. Italien
3. Grekland
4. England

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1. Paws (Pause)
2. Ett rollspel några kompisar har
3. Days.nu forum
4. Just Jared

Fyra favoriträtter:
1. Fläskfilé, potatis och mammas kalla sås
2. Det varierar
3. -ll-
4. -ll-

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:
1. Precis där jag redan är faktiskt
2. Med John Mayer
3. Mallorca
4. Göteborg

Vem som helst får kopiera listan och svara på frågorna. Jag utmanar ingen speciell.

5 kommentarer:

Anna sa...

Intressant läsning!:)
Aw, Det där var gulligt svar - att du skulle vilja vara med John Mayer just nu.

niffin sa...

JM & du får sitta & se TPOTO när ni äter fläskfilé - på Mallorca. ;)

Stookiglia sa...

Haha!! Awww! Vilken fin sammanställning, niffin. Det låter som paradiset!

hanna sar... sa...

Hihi, göteborg! :oD

Stookiglia sa...

Aaa. Jag vill ju dit. Vill träffa dig och se hur du bor ;)