söndag 6 september 2009

This is the end

Nu kände jag att det var dags för en förändring här på bloggen. Tidigare bytte jag header ganska många gånger, men nu har det gått längre än ett halvår. Jag var väl både nöjd med den jag haft och jag hade ingen inspiration för en ny. Nu däremot. Nu ville jag ha en ny och fick inspiration av Robin Hood. Vad tycker ni om den?

Igår gick de två sista avsnitten av Robin Hood. Vad tyckte ni? Jag tyckte det var ett riktigt bra slut. Så fint med Marian!
Denna säsongen var inte så bra annars. De lät Robin ha två tjejer och han glömde i stort sätt bort sitt livs kärlek. Jo tjena! Gisborne var ju den enda som riktigt pratade om henne och hur han älskade henne.
Nu vill jag att säsong 2 ska komma på DVD! Hur länge ska man behöva vänta? Säg gärna om ni vet något om releasen av DVD-boxen med svensk text.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oh may gad! Vilken otrolig supervacker header! Så mjukt & underbara färger.

/Anna blue

Stookiglia sa...

Tack Anna ^_^

niffin sa...

Much skulle haft Kate såklart (om nu någon skulle det ;) - & Isabella/Robin kan man ju tänka på som två som utnyttjade varandra, för så blev det ju. Men man kände helt klart mest med Gisborne...
Slutet dock kändes så rätt!

(Hittar inget nytt om S2-boxen... Har SF glömt den??)

Stookiglia sa...

Ja. Much eller Allan skulle fått Kate istället.
Men nej. Isabella skulle inte ens fått vara med i serien. Blä! Elaka häxa!

Vad synd :( Jag börjar bli orolig att de inte ska släppa den. Jag måste ju ha alla! De kan inte bara släppa en säsong ju. Det är ju knäppt.

niffin sa...

"Isabella skulle inte ens fått vara med i serien".
Ju ar möörciless! ;)
Se här, så skrämmande lik! http://yfrog.com/0zisabellatypj

Glömde headern! Du vet ju vad jag tycker, men det tycker jag en gång till! :D

Stookiglia sa...

Ja, visst hon är äckligt lik! Haha! Jag kommer aldrig mer kunna se på henne på samma vis.
Tack, tack ;)

Sandra sa...

En helt underbar ny header, wow!! :D

Stookiglia sa...

Tack, Sandra :)